SAB-HEY

News

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

U dopu meziornu di u 16 di lugliu, Nantong Siber Communication Co., Ltd hà tenutu una riunione di riassuntu di u travagliu per a prima mità di 2021. Zhang Gaofei, subdirector generale di marketing è Xu Zhong, subdirector generale di a cumpagnia, presidianu a riunione. è hà fattu un discorsu impurtante.

À a riunione, Zhang Gaofei è Xu Zhong anu rivisatu brevemente a prestazione di u travagliu di a prima mità di l'annu, è compie u 57% di u scopu generale di vendita in a prima mità di l'annu.U dipartimentu di produzzione hà cooperatu attivamente cù u compitu di vendita è hà cumpletu cù successu u scopu di produzzione.

I capi di tutti i dipartimenti è u persunale di tutti i posti facenu un rapportu di riassuntu di u travagliu semi-annuale rispettivamente, rivederanu u travagliu chjave in a prima mità di 2021, analizà i prublemi esistenti, è presentanu u pianu di travagliu è idee di sviluppu per a seconda mità. di 2021.

nutizie 1-(1)
nutizie 1-(3)
nutizie 1-(2)

À a fine di a riunione, u presidente Lu Yajin hà ricunnisciutu u travagliu generale in a prima mità di l'annu, hà sintetizatu l'esperienza è e lezioni, è hà spartutu i punti culminanti.

Sicondu a situazione di vendita è di pruduzzione in a prima mità di l'annu, u presidente Lu Shuafeng hà analizatu i punti culminanti è e carenze in u travagliu, cumminati cù l'ugettivi annuali è i travaglii di a cumpagnia, hà implementatu è mobilizatu u travagliu chjave in a seconda mità di l'annu.

U successu cumpletu di a riunione di cunclusione semi-annuale hà ancu clarificatu u focu di u travagliu è a direzzione di sviluppu per a seconda mità di l'annu.In risposta à u cornu di a lotta, CYBERcom cuncintrarà i so sforzi in u futuru, cuntinuà à aderisce à a pruduzzione di sicurità, afferrà strettamente u cuntrollu di i costi, creà prudutti di qualità, è fà sforzi incessanti per compie l'ugettivi annuali è i travaglii è ghjunghje à alta velocità. è sviluppu stabile.

Dopu à a riunione, tuttu u persunale hà cenatu in a cantina.Grazie à tuttu u persunale per u so travagliu duru è cuntribuzione à a cumpagnia!A strada di u futuru hè piena di scunnisciutu, ma credemu chì, finu à ch'è no travaremu duramente, cuglieremu a gioia di successu !

Lasciamu a ghjente Siber abbracciate u futuru inseme!

Avanzate inseme, cresce inseme, è sparte i frutti !

2021 cuntinuemu à andà inseme, cullate a cima !


Tempu di Postu: Feb-17-2022