SAB-HEY

News

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

U 15 d'aprile di u 2021, Nantong Siber Communication Co., Ltd. è Nantong University anu tenutu a cerimonia di firma di a basa di ricerca di l'industria-università-in Siber Communication.

Lu Yajin, presidente di Siber Communication, Lu Shuafeng, presidente di Siber Communication, Tang Qisheng, ingegnere capu, Hu Lanping, decanu di a Scola di Ingegneria Chimica, Università Nantong, Shi Wei, Direttore di l'Uffiziu di Scienza è Tecnulugia, anu participatu à a cerimonia di firma. di a Zona di Sviluppu di Haimen, etc.

nutizie 2-(2)
nutizie 2-(3)
nutizie 3-(4)

Tramindui partiti darà u ghjocu cumpletu à i so vantaghji rispittivu è prumove inseme a custruzzione di a basa di l'industria-università-ricerca.A firma di a basa industria-Università-ricerca di l'Università Nantong hè una misura impurtante per rinfurzà a cunnessione è a cooperazione trà l'università è i guverni lucali è l'imprese è per approfondisce a capacità di serviziu di l'università.

In u futuru, darà ancu più à ghjucà à e so funzioni di furmazione di talentu, ricerca scientifica, eredi culturale è servizii suciali.I dui lati stabilisceranu canali di cumunicazione solidi è relazioni di cooperazione, formanu un batch di rializazioni di cuuperazione tecnica, è ghjunghje à u scopu di prumuzione mutuale è di sviluppu cumunu.


Tempu di Postu: Feb-17-2022